Már-már egyházi közösséget épít Elon Musk a napimádóiból

Dióhéjban arról, mi az a Solarcity: Elon Musk, az amerikai vállalkozó-csodagyerek napelem-telepítéssel, elektromos autó-töltőpontok kiépítésével és elektromos áram-forgalmazással foglalkozó cége, ami stratégiailag szorosan kapcsolódik a Musk-birodalom másik zöldtechnológiás vállalkozásához, a Tesla Motorshoz. Mert hát milyen szép is az, amikor az elektromos autókat emisszió-mentesen, egyenesen a Napból tölthetjük fel energiával, ugye.

A Solarcitynél most rájöttek arra, hogy aki saját házára napelemet telepít, az egyelőre még mindig úttörőnek tekinthető a fogyasztói társadalom közönyös tömegében. Lelki társakra van szüksége, olyanokra, mint ő, akivel megoszthatja tapasztalatait, sikereit, akikkel beszélgethet a fekete panelekről, hatékonyságról, megtakarításról, bővítésről, esetleg energia-tárolási lehetőségekről. Ezért most csinált nekik egy jópofa appot:

solarcity1

A MySolarcity mobilapp telepítése azonban csak a játék kezdete az igazán fanatikus napimádók számára. Innen tovább is léphetnek, ha akarnak, "Solar Ambassador"-ok (a Nap nagykövetei?) lehetnek, vagyis esetenként 250 dollárért beszervezhetnek új Solarcity-ügyfeleket. Tiszta Amway meg Avon meg Zepter. Az enyhén kínos szilikon-karkötővel és kitűzővel csalogató toborzófilmben van is valami kellemetlenül szektás, legyen a cél, a tiszta energia terjesztése mégoly nemes is:

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.