Japán hátra se néz, és a hidrogénre szavaz

Japánban 11 vállalat részvételével megalakult a Japan H2 Mobility elnevezésű közös vállalat a hidrogéntöltő állomások telepítésének felgyorsítására. 

Összhangban a központi kormány politikájával, a 11 alapító tagvállalat (köztük például a Toyota) annak érdekében fogott össze, hogy létrehozzák a világ első olyan szervezetét, melyben nemcsak infrastruktúra-fejlesztők és autógyártók képviseltetik magukat, hanem befektetők is részt vesznek az együttműködésben.

Fotó: David Dewhurst Photography/2012 David Dewhurst Photography


A vállalat a 2021-es pénzügyi év végére elkezdi 80 töltőállomás építését országszerte, majd tovább bővíti a hálózatot. Az ütemterv szerint nagyjából 40.000 darab FCV-t kiszolgáló, 160 tagból töltőállomás-hálózat építését kell befejezni a 2020-as pénzügyi év végéig.

A JHyM alapító tagvállalatai az alábbi központi feladatokat és felelősségi köröket vállalják:

- Az infrastruktúra-fejlesztők tőkét biztosítanak, hidrogéntöltő állomásokat létesítenek, és üzemeltetik azokat.

- Az autógyártók a JHyM-én keresztül megbízzák az infrastruktúra-fejlesztőket a hidrogéntöltő állomások üzemeltetésével, hogy ezzel segítsék a hidrogéntöltő állomások és FCV-k elterjedését.

- A befektetők pénzügyi eszközökkel járulnak hozzá a hidrogéntöltő állomások széles körben történő telepítéséhez a jövőben. A JHyM-be eszközölt befektetések révén részben fedezik az állomások telepítési költségeit. A hidrogéntöltő állomás üzletág pénzügyi önfenntartásának eléréséig biztosított finanszírozás révén segítenek csökkenti az infrastruktúra-fejlesztők kezdeti pénzügyi terheit, és segítenek az új részvevők bevonásában.




Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.
;