Elektromos gördeszka: ne ítélj elsőre!

Hát ez egy szar, ezzel csak meghalni lehet! - így kezdtem a tapasztalatszerzést a fura elektromos közlekedési eszközöket készítő Airwheel legújabb tesztkészülékével, az elektromos gördeszkával. Ráálltam, a kis távirányítón megnyomtam a bütyköt, és máris ott feküdtem félig az asztalon, és csak lestem, ahogy a súlyos szerkezet belevágódik egy gurulós tárolóba egy másik íróasztal mellett.

A gyári reklámkép erősen torzítja a méretarányokat, tessenek csak megnézni a videót! Jókora nagy vacak ez a gördeszka

Airwheel M3 elektromos gördeszka:

  • 160Wh kapacitású akkumulátor
  • kb. 20 km hatótávolság
  • 20 km/órás végsebesség (automatikus leszabályozással)
  • távszabályzóval állítható teljesítmény és fékezés
  • hossz: 80 cm
  • tömeg: 11,4 kg
  • vízálló (IP54-es szabvány)
  • ár: 129.000 Ft

Ezek után a lehetetlen vacak kézről kézre járt kollégáim körében, de igazából senki nem volt elég bátor, hogy a nagyon óvatos pár méteren túl is megkockáztasson egy menetet az érthetetlen módon M3 névre keresztelt gyilkos holmival. Szinte meg is feledkeztünk róla, mire eljött a visszaszállítás ideje. Ekkor még egy utolsó kísérletet tettem a kütyüvel. Basszus, ezzel lehet menni mégis! Még egy kicsit kanyarodni is! Sőt, még meg is lehet állni! A fene gondolta volna. Némi csetlés-botlással ilyen kiválóan uraltam a masinát a végén:

129 ezer forint az M3 a hazai importőrnél. Én nem mondom, hogy bármilyen gyakorlati hasznát el tudom képzelni ennek a szerkezetnek a többi, sokkal értelmesebb elektromos személyi közlekedési miegymás mellett, nehéz, lassú és persze istentelenül gonosz, az elektromos rollereknek, bicikliknek, akár az egykerekű furcsaságoknak is sokkal-sokkal több haszna lehet a napi városi jövés-menésben. De játéknak nem rossz, ha valaki bírja az ilyesmit, és van rá anyagi kerete. Csak ne adja fel az első bordarepedés után, és előbb-utóbb élvezni fogja!

Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.